16 October 2010

15 10 2010

aku cube sebaik mungkin tok btolkan sumenye..tp nmpaknye mcm dah terlambat..trlambat kah aku? kalau boleh diputarkan mase aku xkan cakap mcm tu..kalau dapat diundurkan mase aku xkan buat ape2, aku akan duduk diam2 & tunggu sampai semua reda..nape aku xdpt sabar walau sekejap?padahal selama ni aku boleh sabar..aku penyabar..tapi nape mase tu aku xsabar???semuanye salah aku..kalau la aku sabar..mesti semua tak jadi macam ni..ya Allah..semuanye salah aku ya Allah...sekarang aku yg menderita ya Allah..ya Allah aku menyesal aku xsabar ya Allah...sungguh aku menyesal...aku menyesal sgt9999999999....ya Allah aku harap sangat aku diberi peluang tok betulkan semuanye...demi Allah aku menyesal...aku xkuat ya Allah..aku sangat menderita sekarang..kalau la kau tahu mcmane keadaan aku skarang...sanggup kah kau tengok keadaan aku?i miss u so much & i regret i said that to you..forgive me..

all that i'm after is life full of laughter
as long as i'm laughing with you
i'm thinking all that still matters is love ever after
cause i know there's no life after you

2 comments: