04 April 2011

Demam..

Ya. Aku demam. Simptom yang hanya bermula dengan sakit tekak, melarat jadi batuk, hilang suara, seterusnya selsema akibat sejuk dalam aircond, pening kepala sampai rasa nak tidur je..Kesimpulannya, aku demam..

Hmm..aku call mak, mak buat dek je..huhu..mungkin tak nak terlalu risau. Aku pun tak telefon dengan niat nak buat mak risau. Cuma mengkhabarkan perihal diri yang demam. Huhu.. Tiba-tiba aku terfikir, kalau aku di luar negara, agaknya apa perasaan aku bila demam ye. Mesti susah nak kebah sebab ditambah dengan demam rindu. Pada keluarga disini.

Jari ni rajin nak menaip, tapi otak pulak dah tak boleh nak berfikir. Huhu.. Katil seakan memanggil-manggil aku untuk tidur. Tapi aku masih perlu ulangkaji. Kannada pagi esok, Tamil petangnya. Haih..

No comments:

Post a Comment