06 May 2011

Tangan gatal..

Bila tangan gatal, biasanya mak akan cakap "ni mesti ade orang nak bagi duit ni.." Tu la dialog mak. (Dah hafal..) Tapi kali ni, bukan gatal itu yang dimaksudkan ialah menekan2 & menenyeh2 keyboard ini. hehe
tengah pikir, ape aku nak buat ni ek??

Senanye takde ape pun yang nak ditulis, tapi sebab bosan yang teramat sangat sampai dah tak tahu nak buat ape lagi, tu yang gatal2 nak menekan2 & menenyeh2 keyboard ini. Huh!

huh! da gatal sangat tangan tuh sampai kuar 'anak tangan'!!

Kesian incik keyboard ini. Asyik ditekan2 & ditenyeh2 tanpa belas kasihan. Semakin banyak aku tekan, semakin kuat aku tekan. (paham tak? buat2 paham jela)

Nasib baik incik keyboard ini tidak boleh berkata2. Kalau tak mesti dah lama dia maki aku. Huhu
cantik semacam jek..mesti alienware nih!!

Oh baru teringat! Besok aku pegi main bowling kat Alamanda. So sesapa teringin nak jumpa aku, sila2 la datang Alamanda. ( macam la ade orang nak jumpe..)

Last but not least, maaf andai tangan yang gatal ni mengganggu hidup sesiapa jua yang masih hidup, atau pernah hidup, atau akan hidup. Huh! (Dah sah kurang siuman..)
ok nak sambung menenyeh!!

No comments:

Post a Comment