13 September 2012

Microb....................

Ok, lepas kelas aku pun berkejar2 bajet comel pegi microbiology department, bila sampai je depan pintu bilik lecturer tu, aku pun terkedu yang tak berapa terkedu sangat la. Nak tahu apa aku nampak?? Ok, takde la saspen sangat sebab bukan hantu yang aku nampak, tapi manusia macam kita gak, HOD (Head Of Department) Microb tu yang ada dalam bilik tu bersama staf2 beliau. Nak dipendekkan cerita, aku disoal siasat bak pesalah jenayah berat! Ahak! Gurau je, tapi ada la sikit sesi ramah tamah yang tak berapa nak ramah sangat la bagi aku. Dia boleh tanya macam2 pulak dah. Aku datang nak ambil buku je. Huhu.. Betul la kata senior, HOD microb ni memang banyak tanya.. sigh.. Aku pun dengan hati yang dah tawar macam air sungai kat kampung aku tu pun blah la daripada bilik tu. Last2 tak dapat pun buku tu. Moral of the story : Timing is very important in your life dude!

p/s : Today is my first community medicine posting in rural area!

Scenery from my class.. Nice weather huh?

My posting mates :)

No comments:

Post a Comment